Gofynnodd Jan T. gwestiwn i Customer Services
If its call handling numbers that's dependant on the type and complexity of the call however can be from 30 plus calls a day dependant on the type of call.
We want everyone to do well and the principle that underlies our approach is to help and support colleagues to improve, in order that they can reach the standard required for their role. Regular quality conversations are key to this. Your manager will advise what your targets are, as my colleague has said the number of calls you deal with is dependent on the complexity of the call.
Benchmarking is set for each unit and decided through consultation with colleagues, targets have to be guided by the principle of achievable, realistic and flexible. It may not be possible to achieve targets each week due to the types of calls each advisor receives. The key point should be for front line managers that you're improving every week.
If you are concerned why not arrange a personal development conversation (PDC) with your manager and discuss your concerns, your manager should be having supportive conversations to help you to work towards these. There are no individual targets only team targets however, refer to your own unit for guidance on the baseline standard that everyone must meet. If you need training etc raise this in your PDC. Hope that helps!!

Mae’r wefan hon yn defnyddio cwcis.
Rydym yn defnyddio cwcis i bersonoli cynnwys fel argymhellion swyddi, ac i ddadansoddi ein traffig. Rydych yn cydsynio i’n cwcis os ydych yn clicio "Rwy’n Derbyn". Os byddwch yn clicio ar "Nid wyf yn derbyn", yna ni fyddwn yn defnyddio cwcis ond efallai y bydd gennych brofiad defnyddiwr dirywio. Gallwch newid eich gosodiadau trwy glicio ar y cysylltiad Gosodiadau ar frig y ddyfais
Mae’r cwcis hyn yn angenrheidiol er mwyn i’r wefan weithredu ac ni ellir eu diffodd yn ein systemau. Fel arfer, dim ond mewn ymateb i gamau a wnaed gennych sy’n gyfystyr â chais am wasanaethau, megis gosod eich dewisiadau preifatrwydd, mewngofnodi neu lenwi ffurflenni. Gallwch osod eich porwr i’ch rhwystro neu eich rhybuddio am y cwcis hyn, ond ni fydd rhai rhannau o’r wefan yn gweithio wedyn.
Mae’r cwcis hyn yn ein galluogi i gyfrif ymweliadau a ffynonellau traffig fel y gallwn fesur a gwella perfformiad ein gwefan. Maen nhw’n ein helpu ni i wybod pa dudalennau sydd fwyaf a lleiaf poblogaidd a gweld sut mae ymwelwyr yn symud o gwmpas y wefan. Os na fyddwch yn caniatáu’r cwcis hyn, ni fyddwn yn gwybod pryd rydych wedi ymweld â’n gwefan, ac ni fyddwn yn gallu monitro ei berfformiad.